| 25.01.2016 |
| |
Lähdeluettelo |
edited |
zeny_ |
25.01.2016 13:55 |
| |
Lähdeluettelo |
edited |
zeny_ |
25.01.2016 13:54 |
| |
Jonin kuva |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:51 |
| |
Jonin kuva |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:51 |
| |
Jonin kuva |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:51 |
| |
Jonin mediamuistoja |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:49 |
| |
Kuva-analyysi |
edited |
mervikuismanen |
25.01.2016 13:49 |
| |
Kuva-analyysi |
edited |
mervikuismanen |
25.01.2016 13:49 |
| |
Jonin mediamuistoja |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:49 |
| |
Jonin kuva |
edited |
mervikuismanen |
25.01.2016 13:49 |
| |
Jonin kuva |
added |
mervikuismanen |
25.01.2016 13:48 |
| |
Jonin mediamuistoja |
added |
vainio |
25.01.2016 13:47 |
| |
Mediamuistoja |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:47 |
| |
Mediamuistoja |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:46 |
| |
Lähdeluettelo |
edited |
ellajeea |
25.01.2016 13:46 |
| |
Lähdeluettelo |
edited |
ellajeea |
25.01.2016 13:45 |
| |
Kuva-analyysi |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:45 |
| |
Kuva-analyysi |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:45 |
| |
Lähdeluettelo |
edited |
tinkajeea |
25.01.2016 13:44 |
| |
Kuva-analyysi |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:44 |
| |
Lähdeluettelo |
edited |
mervikuismanen |
25.01.2016 13:40 |
| |
Artikkeli |
Aloita esim. näin:
Jukka Hiiro kirjoittaa kylmän sään vaikutuksesta kuolleisuuteen (hs.fi 11.1.2015). Artikkelissa kerrotaan, että...
Kappaleen lop (more...) |
mervikuismanen |
25.01.2016 13:38 |
| |
Tinkan artikkeli |
added |
tinkajeea |
25.01.2016 13:33 |
| |
Ellan artikkeli |
added |
ellajeea |
25.01.2016 13:32 |
| |
Jennyn artikkeli |
added |
zeny_ |
25.01.2016 13:22 |
| |
Tinkan mediamuistoja |
@mervikuismanen Minua kiinnostaa lukea realistisia uutisia ja sellaisia uutisia, joiden avulla voin seurata mitä maailmalla tapahtuu. |
tinkajeea |
25.01.2016 13:20 |
| |
Jennin media |
Ne rakastavat sitä yhtä ja siks ne haluavat sitä. Onneksi saatiin joululahjaksi uusia kirjoja mitä on ollu aika hyvää luettavaa niitten mielestä. |
jenni87 |
25.01.2016 13:20 |
| |
Jennyn media |
@mervikuismanen En osaa sanoa mitään kohtuullista aikaa paljonko olisi hyvä käyttää puhelimeen...
Ite joskus käytän enemmän ja joskus taas vähemmän. (more...) |
zeny_ |
25.01.2016 13:19 |
| |
Ellan mediamuistoja |
@mervikuismanen yleensä pelasin lautapelejä kotona ja päiväkodissa, koska se oli hauskaa ajanvietettä ja siskoni halusi minusta hänelle häviäjän.. |
ellajeea |
25.01.2016 13:19 |
| |
Kuva-analyysi |
edited |
vainio |
25.01.2016 13:17 |
|
Discuss & brainstorm
|
|
|